Clap snap clap!

Ta dig Emelie :D Nu går jag runt och gör clap snap clap clapclap snap clap precis som du och Nejla!! :o
Jaha, gjort idag då... Börjat på en uppgift till engelskan: Vi skulle skriva en storyboard, sen ska vi göra en video till den i Movie Maker. Redovisade min nyhet på Internationella idag, Lotta blev inspirerad och tyckte att vi också skulle bygga ett boktorn eller nåt på Kunskapstorget :D
Ska baka nästa vecka på mötet ^w^

Nu har jag lagt upp bilden på FB som David tyckte att jag skulle ha som profilbild. Hoppas han blir nöjd nu >.<

Nu ska systrarna åka till sin pappa. Hejdå flickor! =) <3

Well well. Vi höres


Kommentarer

Skriv något snällt!:

Vad heter du?:
Ifall du tänker komma tbx c:

E-postadress: (bara jag kan se den ^w^)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0