There's a bad moon on the rise

Wiie!! På fredag är det... AVSLUTNING!! Jajjamänsan!! Det är bara sååå nice :D
Då ska jag sjunga I Remember You av Skid Row själv + en akustisk gitarr c:
Sen så ska jag och Tammy spela Mercedes Benz av Janis Joplin. Då är det sång och akustisk gitarr c: Oh så ska vi sjunga Loser like me från Glee. Då spelar jag trummor och Tammy sjunger och spelar akustisk c:
Och, btw, den akustiska gitarren är stålsträngad 8D

Men innan det är det skola: vanlig dag på tisdag, mentorsdagar på onsdag och torsadg, eventuellt utflykt på torsdag... :D

Sen, på lördag morgon, så tar jag och lillebror våra väskor och åker tåg till Sundsvall, för där är det bröllop c: 

Jaja.... Ses och hörs. Herrå muppar c:


Kommentarer

Skriv något snällt!:

Vad heter du?:
Ifall du tänker komma tbx c:

E-postadress: (bara jag kan se den ^w^)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0