Fått en flaska i huvet

Sorry för dålig uppdatering. Men ni får en snabbresumé från KF igår :D

Jag och Tammy fick skjuts in till KF, där vi träffade några asum friends o' mine. Så åkte vi karuseller n'stuffs, och åt. Sen tömde dom området, och vi kom längst fram i kön. Sen sprang vi till scenen där Daniel Adams-Ray skulle spela, och hamnade längst fram. Skakade hand med Daniel, pratade med Sleman som inte känner oss men som jag vet vem det är :D Sen åt vi n'stuffs, sen gick vi till scenen där Hammerfall spelade, och hamnade längst fram. Blev kompis med en i publiken, och en som jobbade på tivolit c:

Idag vaknade man och hade jätteont i nacken, p.g.a. allt headbangande igår vid Hammerfall. Men det var jättekul, jag hade skitskoj c:


Näe... Nu vill inte jag skriva mer :P Vi hörs~


Kommentarer

Skriv något snällt!:

Vad heter du?:
Ifall du tänker komma tbx c:

E-postadress: (bara jag kan se den ^w^)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0