I can't stop loving you

Imorgon: Internationella gruppen på morgonen, engelskaprov (-.-), leda gympan efter lunch
Nästa vecka, måndag: Städa med Kamar...
Nästa vecka, onsdag: Karate=träffa Samuel =) <3
Nästa vecka, torsdag: Farfar kommer hit =)
Nästa vecka, fredag: Stort engelskaprov, åker till Vittangi!! <3

Haha, jag är rätt busy! :D Plus att det är nå jippo i helgen som man kanske åker på... Vi får se =)

Idag har jag och Samuel varit ihop i 2 veckor. Tiden går fort... =)

Imorgon blire att stiga upp tidigt, då vi börjar internationella gruppen klockan 8. Sen börjar skolan 9. Och, juste, måste läsa igenom orden till engelskaprovet + ta med mig svenskaläxan. Annars får Erika utbrott... :D

Btw, finns en tjej som målar superfina tavlor som jag träffade för typ en vecka sen. Kolla hennes blogg här! http://missmantyniemi.blogg.se/index.html

Juste, fick en superfin bok om Michael Jackson av Marie idag. Tack <3

See ya all!

Älskar dig <3





Kommentarer

Skriv något snällt!:

Vad heter du?:
Ifall du tänker komma tbx c:

E-postadress: (bara jag kan se den ^w^)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0